28. elokuuta 2012

Kyllä vain, se on London baby!

Guess what. Mulla alkoi viikon mittainen vapaa, sillä perhe lähti lomalle ja on poissa ensi tiistaihin asti. Se tarkoittaa, että minä olen talossa yksin ja voin mennä tulla olla milloin haluan, ja, okei pakko myöntää, oonhan minä aika mielissäni. Talo tyhjänä ja koko Lontoo metroajelun päässä; how fun is that? Wahoo!!

Aionkin tutustua Lontooseen niin paljon kuin tällä viikolla ehdin tai pystyn [joo, sairastuin flunssaan...], huolimatta viikonloppuisista enkuitenkaanuskallaliikkuayksinmihinkään-sätkyistä [klikkaa]. Menosuunnitelmassa on muun muassa National Gallery [oohh...], käveleskelyä, sightseeinkia ja valokuvaamista Thamesia pitkin [ooohh..], vähän hyvää ruokaa, johon aion kokata kaiken innokkuuden, uteliaisuuden ja jännityksen mitä Lontoo minussa saa aikaan [oooooohh], ja paljon shoppailua Oxford Streetillä [ooooohh!]. Tänne vaan, jos tulee tylsää, mulla on nyt erinomainen mahdollisuus ottaa vieraita kylään! Joku halpa lento tänne, siitä vaan!

[Oikeastikin. Perheen isä sanoi että saan tällä viikolla kutsua tänne Lontoon sukulaisia tai kavereita, mutta koska joko ne on töissä tai ne ei vielä ole tulleet tänne, minun pitää kuuluttaa siitä isompaan ääneen. So seriously, jos ketään kiinnostaa tulla Lontooseen pariksi päiväksi parin päivän varoitusajalla, niin tulkaa!]

Ja sattuipa sopivasti. Telkkarista tulee juuri Frendien London baby! -jakso. Kohtalon johdatusta? I bet it is.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti