26. maaliskuuta 2013

What if you just marry me and forget all the whining? How's that?


Keikkaa edeltävän iltapäivän oksennustautikaan ei tuntunut missään, kun tuo herra astui lavalle. Siinä se lauleli ja valitti särkyneistä sydämistään ja sulatti omanikin, mutta teki kyllä mieli huomauttaa, että no ota minut niin ei tarvi enää valittaa. En sitten kuitenkaan sanonut, ja valitettavan harmillisesti se nyt ei sitten koskaan saakaan tietää olemassaolostani. Harmi se on siksi, että olen vakuuttunut, että minä olisin sille niinku siis hei maailman sopivin vaimo.

Damn.

No olen minä täällä vielä - öö hetkinen, odottakaas kun lasken - 9 kokonaista päivää, joten Danny, voit sitte tulla hakemaan minut kotiovelta milloin vain aamu yhdeksän ja päivä kolmen välillä, tai vaihtoehtoisesti milloin vain kello kuuden jälkeen noiden yhdeksän päivän aikana. Täällä minä oottelen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti